Žvakių keitimas
Žvakių veikimo principas ir funkcijos dyzeliniuose ir benzininiuose varikliuose skiriasi.
Benzininiuose varikliuose žvakės benziną uždega kibirštimi, o dyzeliniuose dyzelinas žvakių pagalba yra kaitinamas iki tam tikros temperatūros.
Tad jei kaitinimo žvakės pasenusios, jos neįkaista greitai ir automobilį sunkiau užvesti. Žiemą, kai lauko temperatūra šaltesnė, automobiliai, ypač dyzeliniai, dėl senų įkaitinimo žvakių dažnai neužsiveda.
Žvakių tarnavimo laikas priklauso nuo jų tipo. Keramikinės žvakės gali tarnauti tiek pat kiek variklis, o jei žvakės metalinės jos dažniausiai veiks apie 80000 kilometrų. Jei viena žvakė sugedo pravažiavus daugiau nei 50000 kilometrų, patartina keisti visas žvakes, nes nepakeistos senosios žvakės gali greitai sugesti ir vėl teks apsilankyti autoservise.
Dyzeliniuose varikliuose kaitinimo žvakės yra itin svarbi variklio sistemos dalis. Būtent jos leidžia užvesti variklį kai pasukamas raktelis. Kai prietaisų skydelyje dega spiralės lemputė, per tas kelias sekundės žvakės galiukai įkaita iki 1000 laipsnių celsijaus, ir kadangi kaitinimo kamera nėra didelė, kuras greitai įkaista ir variklis užsiveda. Patarime nevesti dyzelinio automobilio, kol nėra užgesęs spyralės simbolis prietaisų skydelyje. Antraip automobilį su neįkaitusiomis žvakėmis užvesti yra sunku, net jeigu lauko temperatūra yra teigiama.
Jau sukurtos naujos kartos kaitinimo žvakės, kurių galiukai yra keramikiniai ir įkaista iki 1300 laipsnių celsijaus. Tokios žvakės leidžia užvesti variklį net esant labai žemai temperatūrai. Taip pat, jų pliusas, kad jos neužgęsta net veikiant varikliui. Tuo metu žvakė pakaitina degimo kameroje esantį šaltą orą, kad šis nuolatos būtų šiltas. Šaltas oras neleidžia dyzelinui sklandžiai degti, o dėl naujoviškos žvakės automobilis dirba ritmingai ir ne taip dūmija.
Jei paspaudus šaltukui jūsų automobilis lengvai neužsiveda ir pergyvenate, kad vieną rytą dėl to paveluosite į darbą, kreipkitės į 24/7 servis specialistus ir gaukite aukščiausios kokybės remonto paslaugas.